Procedura kontaktów z rodzicami

 

  1. Indywidualne sprawy dotyczące konkretnego ucznia i problemów dydaktyczno-wychowawczych z nim związanych rodzice/prawni opiekunowie uzgadniają (w zależności od rodzaju sprawy) z nauczycielem przedmiotu, wychowawcą klasy, pedagogiem szkolnym, wicedyrektorem. Jeżeli efekt tych rozmów nie satysfakcjonuje ich, udają się do dyrektora szkoły.

  2.   Do kontaktów z dyrektorem szkoły w sprawach ogólnych, dotyczących całej klasy, uprawnieni są przedstawiciele oddziałowych rad rodziców.

  3.   Zebrania wychowawców klas z rodzicami odbywają się co najmniej trzy razy w roku.

  4.   Rodzice/prawni opiekunowie bezpośrednio kontaktują się z nauczycielem w czasie zebrań ogólnych oraz konsultacji lub indywidualnie.

5.      Terminarz zebrań i konsultacji zamieszczony jest na stronie internetowej szkoły.

6.      Możliwy jest także kontakt telefoniczny lub e-mailowy na zasadach uzgodnionych z nauczycielem.

Comments are closed.